فاما سرور

ارایه سرور مجازی ایران و خارج از ایران با قیمت منصفانه

فاما سرور

ارایه سرور مجازی ایران و خارج از ایران با قیمت منصفانه

فاما سرور ارایه خدمات سرور مجازی و سرور اختصاصی با قابلیت های نا محدود و سخت افزارهای بروز
سرور مجازی ایران
سرور اختصاصی ایران
سرور مجازی آلمان و....

طبقه بندی موضوعی
پیوندها
  • ۰
  • ۰
سرور مجازی پرسرعت ایران
 

واژه سرور مجازی پر سرعت ایران را میتوان هم از لحاظ سرعت سخت افزاری و هم از لحاظ سرعت منابع تصور کرد ولی در این مطلب ما در مورد هردو صحبت خواهیم کرد.

سرور مجازی پر سرعت ایران

سرور مجازی ایران یا سرور اختصاصی ایران یا کلا سرور مجازی آلمان یا هر کشور دیگری که موجودیت سخت افزاری و منابع کافی را نداشته باشد قطعا آسیب های زیادی به مالکیت سورس ها و سایت ها آسیب میزند.مثلا اگر از هاست رایگان یا هاست ارزان تاکنون استفاده کرده باشید متوجه منظور من میشوید. قطعا هاست پرسرعت تفاوت زیادی با سایر پلن ها دارد.

تمامی این ماشین مجازی و هاست ها بشرطی قابل قبول است که منابع خوبی داشته باشند.سرور مجازی پرسرعت فاما سرور نیز چنین است و قطعا باید تست کنید تا متوجه شوید تفاوت ها در چیست.

منابع سرور عا همگی جدید و پورت ارتباطی سرور پورت گیگ است که قابلیت افزایش پورت بسفارش کاربر تا ۱۰ گیگ میسر است و این زمانی اتفاق میافتد که کاربر دارای تولید محتوا و استفاده در چهارچوب قوانین کشور باشد تا بتواند افزایش پورت سرور را انجام دهد.

 تست سرعت سرور مجازی

قطعا تاکنون جهت کنجکاوی از اسپید تست ها استفاده کرده اید . خوب مشخص است سرویس دهنده ای که بر بستر پورت ۱۰g قرار گیرد ریت دانلود و آپلود خیلی خوبی دارد ولی ما از سروری با پورت ۱ گیگ استفاده میکنیم که از یک سرویس دهنده داخلی فایلی را برای دانلود انتخاب کرده و در حال دانلود است که البته چند ثانیه ای بیش طول نکشید ولی توانستیم عکسی را برای شما در نظر بگیریم.

سرور مجازی پرسرعت ایران

 

در حالت عادی تمامیه سرور های ما را شامل میشود و ریت دانلود نسبت به سرویس دهنده محاسبه خواهد شد چرا که ممکن است سرور ارایه دهنده فایل ریت دانود را محدود کرده باشد ولی برای شما ویدیوو تنظیم کردیم که در یک vps ایران اقدام به تست در سایت speedtest.net کرده ایم.

همواره در نظر داریم تا بهترین کیفیت ممکن را به کاربر ارایه دهیم و امید است در این راه سربلند باشیم.

منبع فاما سرور

  • ۹۹/۰۲/۰۱
  • فاما سرور

سرور مجازی پر سرعت ایران

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی